keskiviikko 1. helmikuuta 2017

Seinäjoen näyttely kuvia

Tässä kuvia Seinäjoen näyttelyn viimeiseltä päivältä. 

Kaikkia kerrostalo asuntoja en saanut kuvattua kun oli niin paljon ihmisiä edessä )sekä osa oli tärähtänyt pahasti ) ja olin minimarkkinoilla myymässä. 

Kerkesin aina pieninä pyrähdyksinä kuvaamaan.

Osa kuviasta on vähän huonolaatuisia.


Hyörinää myyntipöytien ääressä.



Askartelua. Lankakeriä ja korin sai tehdä Non-stop pajassa.


Tästä ne 1:18 rintamamiestalot alkoivat.


Muutama kuva minun myytävistä tuotteista.





Minimarkkinat 









Minun talon pihasta. Muutto menossa.



En tiedä kenen nukke tämä oli, mutta oli kivaa kun joku oli pihalleni yhden nuken laittanut. Minulla kun ei ollut aikaa kasaus vaiheessa jättää nukkeja. Toivottavsti nukke löysi takaisin purun jälkeen oikealle omistajalle. Jätin sen suhkot samalla paikalle missä seisoi.


Aila Jeskasen kukkakauppa kerrostalon katutasossa.




Kerrostalon kahvila


Kerrostalon asuntoja ja yksittäisiä huoneita.










Kerrostalon wc valikoimaa.


















Fleximuovi suojaseinä jätti kuviin ikäviä heijastus raitoja vastakkaisesta seinästä.



Tämän talon pihassa oleva Tuk-Tuk ajopeli oli aivan ihana.


Kuva kirkosta






Jaana Hakolan Kirvesmäki.


































Hakolan Kirvesmäki







Tässä kuvassa on ainut esine, jonka olen minä valmistanut. 
Suomenlippu pöytäversiona. 
Muita minitavaroita ei näyttelyssä minun tekemiä tainut ollakkaan.

Tämä löyty Jaana Hakolan Kirvesmäestä.


Lopuksi ihan minä itse.


Näyttely oli ihana. Tulevaisuudessa toivon, että minulle löytyisi tilaa vastaavissa näyttelyissä.

Taidetöinä minulla suunnitelmia nukkekoti/miniatyyri rintamalla......saa nähdä käyvätkö toteen.

Tämän kuun lopussa olen viisaampi.

Ei kommentteja: